بیماری کلیه پلی کیستیک: چگونه برای کاهش فشار خون بالا
نوشته شده توسط : rshaole

بیماری کلیه پلی کیستیک: چگونه برای کاهش فشار خون بالاچرا بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک فشار خون بالا، و چگونه برای کاهش فشار خون بالا؟ بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری ژنتیکی است، چرا که این بیماری همچنان به بدتر و بدتر، بیشتر و بیشتر علائم رخ می دهد، و فشار خون بالا می شود بیشتر است.

چرا بیماران کلیه پلی کیستیک فشار خون بالا؟ بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری ژنتیکی است، آن است که توسط رشد ثابت با کیست بیش از حد بسیاری در کلیه ها، که به ظلم و ستم از بافت سالم کلیه آورده مشخص، به عنوان یک نتیجه، افزایش در ایسکمی کلیوی و هیپوکسی، و تخصیص مایه تر، که منجر به فشار خون بالا. اگر فشار خون بالا نمی توانید کنترل کنید، آن را باعث آسیب کلیه را تشدید کنند. در این زمان، افزایش سطح کراتینین سرم ممکن است به افزایش فشار خون منجر شود.

چگونه برای کاهش فشار خون بالا؟ کلید درمان درمان بیماری کلیه پلی کیستیک است و کاهش استرس در کیست های کلیه، به منظور افزایش و یا جلوگیری از توسعه فیبروز کلیوی.

طب میکرو چینی ممکن است شریان کلیوی، افزایش جریان خون کلیوی، گردش خون uluchshaet گسترش، و همچنین ممکن است افزایش نفوذپذیری aktivnoststeny تغییر و غیره.

مواد تشکیل دهنده فعال نیز ممکن است مورد استفاده قرار گیرد به منظور تسهیل در بافت کلیوی اطراف کیست هیپوکسیک ایسکمیک بهبود شرایط، بازکننده عروق افزایش، اما همچنین می تواند گردش خون ترویج، برای کنترل فشار خون.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. ما برای شما آرزو شفای عاجل!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: بیماری Multicystic کلیه,فشار خون بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 338
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: